مرکز برنامه ریزی و اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات مدیریت نظارت بر مواد غذایی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی


 

مرکزا طلاع رسانی ، برنامه ریزی و پیگیری شکایات مدیریت نظارت بر مواد غذایی با ارائه خدمات مشاوره تلفنی درعامه جامعه و مسئولین فنی کارخانجات، با افزایش سطح آگاهی، وهمچنین با پیگیری شکایات در زمینه مواد غذایی ،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی منجر به ارتقاء سلامت مردم و جامعه می گردد افراد شاغل در این مرکزکارشناسان نظارت بر مواد غذایی ،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی هستند.

از دیگر فعالیت های این مرکز می توان به برگزاری دوره های آموزشی به صورت سمینار و کارگاه برای کارشناسان نظارتی و همچنین استفاده از وسایل ارتباط جمعی، مانند برنامه های رادیویی و تلویزیونی و توزیع بسته های آموزشی، برگزاری سمینار جهت تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی ،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی و آموزش مربیان بهداشت در مدارس ، اصناف به منظور آموزش عامه است .

مرکزا طلاع رسانی ، برنامه ریزی وپیگیری شکایات مدیریت نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آماده پاسخ گویی به سوالات مردم و مسئولین فنی از طریق شماره تماس 91001090  داخلی 228 می باشد .

پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مربوط به مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در سطح تولید

ارتقاء سطح آگاهی عموم جامعه در زمینه مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی