مرکز پاسخگویی به شکایات معاونت غذا و دارو

 

با توجه به اهمیت حفظ و ارتقا سلامت آحاد افراد جامعه از طریق ایجاد امکانات لازم جهت دریافت شکایات و لزوم پیگیری موارد شکایتی واصله و با عنایت به وضعیت موجود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری ، این معاونت با همکاری مخابرات استان اقدام به راه اندازی مرکز دریافت و پاسخگویی به شکایات با شماره تماس 32232352-061 نموده است . در این واحد شکایات تلفنی در خصوص انواع محصولات سلامت با شماره های داخلی به شرح ذیل دریافت و پیگیری می شود.