مرکز پاسخگویی به شکایات معاونت غذا و دارو
با توجه به اهمیت حفظ و ارتقا سلامت آحاد افراد جامعه از طریق ایجاد امکانات لازم جهت دریافت شکایات و لزوم پیگیری موارد شکایتی واصله و با عنایت به وضعیت موجود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری ، این معاونت با همکاری مخابرات استان اقدام به راه اندازی مرکز دریافت و پاسخگویی به شکایات با شماره تماس 32232352-061 نموده است . در این واحد شکایات تلفنی در خصوص انواع محصولات سلامت با شماره های داخلی به شرح ذیل دریافت و پیگیری می شود.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: